3 dagar +

Så har det gått tre dagar sen vi hade BF... Den lilla rackaren verkar trivas i mammas mage! Eftersom inte bebisen har kommit än, så var jag till barnmorskan idag. Elin fick följa med mig eftersom Mikael jobbade.
Jag hade inte gått upp nånting i vikt och magmåttet hade inte blivit större heller, skönt!  Hjärtljuden var högre än vanligt, det låg på 145 slag / min Annars har det högsta vart 136, spännande. Undrar verkligen vem den lilla är i magen?!
Hur som helst så bokade hon tid för en undersökning nästa tisdag, ifall inte den lilla har kommit än, men det hoppas vi ju på :) Så har den inte kommit får dom sätta igång mig! Jag har mycket sammandragningar så jag tror inte vi ska behöva vänta så länge till, men man ska inte hoppas för mycket, ifall att !

Sitter hemma med Elin och lilla Engla, dom är lite barnvakt åt mig, eftersom Mikael och Erik är i Västerås och kollar på en bil åt oss, jag tror till och med att dom har köpt en, Elin pratade med Erik nyss :) Ska bli så skönt med en riktig bil !

Puss o hej så länge...


Kommentarer
Jessica

Grattis till sonen Lucas!! =)

(Din syster har skvallrat)...

2008-08-18 @ 11:07:31
URL: http://ikkas.blogg.se/
karoue

GRATTIS MARIA! :D HOPPA SALLT GICK SUPER!

2008-08-18 @ 14:34:28
URL: http://karoue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0