Föräldrargrupp

Idag fick Mikael och alla dom andra karlarna lära sig att massera sin kvinna på rätt sätt. Var otroligt skönt med massagen, ser fram emot förlossningen då massagen ska användas ! Så fick karlarna åder om att dom skulle nypa oss, så att vi skulle lära oss att andas efter smärtan. Bra sätt måste jag säga, när jag koncentrera mig på andningen glömde jag helt bort smärtan. Blir väl lite annat när man har värkar men men.....

Efteråt så åkte Mikael och jag till Barnens Hus för att köpa en bilstol till bebisen. Den måste ju också få åka skönt när den kommer ut :)
image16





V28 (27+5)                                        

/ M


Kommentarer
Jessica

Hej!

Skönt att höra att det hela flyter på bra för er. Gött att vara klar med de största grejerna, är ju de som man oroar sig mest över att man behöver ha kan jag tänka mig..

Fin bilstol ni fått tag i. Ser bekväm ut.;)

Lägenheten ser verkligen mer ut som en villa som du säger. Skönt att kunna få sitta ute så som du säger. Det är sånt jag med längtar efter. Nästa lägenhet får åtminstone ha balkong...;)(Om vi inte går på hus direkt sen då)...

Ja, det är ju skönt på vissa sätt att ha saker att göra. Även om skolgrejer inte alltid är så roliga att tas med...

2008-05-16 @ 11:23:40
URL: http://ikkas.blogg.se
Jessica

...9 augusti - det är ju inte långt kvar nu alls! =))

Ha en fin helg!!

¤Kram kram¤

2008-05-16 @ 11:25:43
URL: http://ikkas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0