Ett tag sen sist

Har inte blivit så mycket skrivande i bloggen på ett tag. Haft alldeles för mycket att tänka på.

Nu är det iallafall bestämt att vi ska flytta. Jag har inte liksom inte gillat den här lägenheten, så för mig känns det toppen. Det känns så rätt på det ställe som vi ska flytta till. Det känns mer som vårat. Den här lägenheten som vi snart har bott i ett år har inte vart personlig, bara nånting som vi har bott i. Visst hade man kunnat göra fint i den, men jag kände att jag inte ville lägga pengar på nånting som inte känns riktigt hundra.
På det nya stället som vi ska flytta till har vi tapetsera, allt känns så otroligt bra där. Det är verkligen vårat :)

Så här ser det ut

Bebisen växer på bra i magen. Ibland funderara jag vad den har för sig där inne. Den sparkar åt alla håll samtidgt, en liten dasare kanske? :P Veckorna rullar iväg, tyckte att man nyss var i v.15 men på fredag går jag in i v.29 och då är det bara 11 veckor kvar tills den är beräknad att komma. Längtar så mycket efter dig !


v.19 (18+5) v. 20 v.23 (22+1) v.26 (25+4)

Spännande att se hur magen förändras, ska ta lite nya bilder och lägga ut!

Annars så har det väl inte hänt så speciellt mycket, förutom att Mikael är nere i Göteborg och jobbar. I morgon kommer han ätligen hem. Han har vart borta i nio dagar :( Blir en kort besök hemma, för på söndag åker han igen ! Tråkigt, men bra att han tjänar lite pengar!

/ M


Kommentarer
Jessica

Hej hej!

Jag förstår att det är mycket att stå i för dig och grabben..

Vilken fin lägenhet ni hittat!
Och oj vad magen växer du! Snart har du babyn hos dig! Vad spännande!! =)

Nej, jag har ju inte så lång tid kvar jag heller. Det känns skönt på många sätt, är trött på pluggandet. Samtidigt så gillar jag en hel del utav grejen med att vara student. (Att vara fattig jämt hör inte dit. ;)

Jag kommer jobba på rätt bra i sommar, ingen längre ledighet direkt. Det är så det är när man valt att plugga...

När har du beräknat datum för den lilla krabaten? (Minns inte om jag hört det än eller ej..)
Blir massor av nya intryck att ta in för dig i sommar iaf, se till att vila upp dig innan krabaten tittar ut! =)

Ha det finfint!

¤Kram kram¤

Jessica

2008-05-15 @ 14:57:14
URL: http://ikkas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0