Tänk att jag hittade tillbaka.

För några dagar sen så hittade jag min jätte gamla blogg (den här) av en ren slump. Jag har så många gåner försökt att blogga och har flera olika bloggar på olika sidor. Jag hade för mig att jag nyligen hade gjort en ny blogg på blogg.se.Men eftersom jag som sagt har flera olika bloggar med olika lösen så hade jag självklart glömt mitt lösen. Så jag skickade mitt lösen till min hotmail för att komma in igen. Var hela tiden säker på att det var den "nya" så jag fick mig en redig chock då jag såg att det var min gamla som jag bloggade på när Lucas låg i magen. Jätteroligt var det att läsa tillbaka det jag hade skrivit då. Det är ju från 2008 och mycket har hänt sen dess. Lucas har är 3 år och 5 månader. Han har även hunnit blivit storebror till en liten kille som heter Charlie. Charlie är 15 månader, så så liten är han inte. Jag har även hunnit bli förlovad och jag har flyttat några gåner sen sist jag bloggade här. Destiny (hunden) har flyttat till en annan familj. Jag har hunnit blivit några år äldre, men annars så är det nog detsamma sen sist. Jag har tänkt att fortsätta blogga på den här bloggen och jag ska absolut bli mycket duktigare på att uppdatera!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0