Söndag

Så var det söndag igen, tiden går alldeles för fort! Jag är otroligt nöjd med att jag ska få en dag till med Mikael, dom åker i morgon istället för idag :)

I helgen har vi verkligen plockat och packat. Vi har haft saker att göra heeeela tiden. Jobbigt, men skönt att få göra sig av med en massa skit. Vi har haft så otroligt mycket saker, vi blev helt paff när vi såg hur mycket saker vi har haft. Aldrig mer!  Vi ska ta att göra ett ryck idag också, så att vi hinner få bort så mycket som möjligt. Mikael åker ju ner till Götet och jobbar igen i morgon, så han kommer hem på fredag eller lördag. Jag jobbar i helgen, ioförsig så jobbar jag morgon och slutar kl tolv, men det kan ändå vara skönt att ha flyttat det mesta av sakerna. Vi ska ju hinna städa ur också. Sen är det inte många dagar var innan vi ska vara ute ur den är lägenheten :) Det löser sig alltid !
Ska hinna med att plugga idag också, ska göra det absolut sista, innan allt är slut :)

I mellan åt allt städande har vi haft det underbart mysigt. Mikael har behandlat mig som en prinsessa. Det är så underbart att ha honom hemma! Igår lagade han mat och hade tända ljus på bordet. Så fick jag massage. Igår kväll tappade han upp ett härligt bad till oss både med tända ljus. Vilken man man har :)

Ska försöka få nånting gjort här!

/ M


Kommentarer
Jessica

Hejsan!

Jag är med i en tävling om presentkort på en resa. Det hela går ut på att samla poäng via unika klick på min länksida till denna tävling. Jag skulle uppskatta ett klick från dig. Du själv kan också gå med och tävla via denna länk - det kostar ingenting. Jag kom fram till att jag ofta konstaterar att jag aldrig vinner något, men så tävlar jag heller i princip aldrig. Så nu gör jag en förändring! Välkommen att haka på du också! =))

Här är länken:
http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/mypage/e492fe28ac4d6afc078b7da72f5300a2

2008-06-02 @ 15:18:32
URL: http://ikkas.blogg.se
Jessica

(Fick tävlingstipset skickat till min blogg från nån trevlig själ..)

Hoppas flytten gått bra och att ni har det härligt på er fina uteplats i det underbara vädret!!

¤Kram kram¤

//Jessica

2008-06-02 @ 15:20:04
URL: http://ikkas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0