Måndag!

Fick mig en liten sovmorgon av Charlie idag. Han vaknade runt kl 06.00 men låg kvar i sängen tills 06.30. Lucas var lite tröttare och sov lite längre. Jag och Charlie satte oss i vardagsrummet och kollade på lite bolibompa medan vi väntade på att Lucas skulle vakna. När han vaknade så gjorde jag lite frukost och sen så blev det fortsatt mys vid tv. Runt 08.00 så ringde jag ett nervöst samtal som blev väldigt bra. Hela dagen blev perfekt efter det där samtalet. Annars så har dagen bestått av massa lek och bus. Var ut en sväng också men vi tyckte att det var kallt, så det blev inte så långvarigt. Nu har jag lagt pojkarna och jag ska ta att slänga in en maskin och sen blev det soffläge för resten av kvällen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0